úterý 25. října 2011

Short walk

Ahoj, zanedbávám tento blog, ale končit nehodlám. Bloguji pro radost a napíšu kdy budu chtít.
Ve škole spousty testů, zkoušení a jsem ráda, že to zvládám. I když někdy nestíhám, jelikož mám také tréninky. Samozřejmě nepočítám vedlejší činnosti - chození ven s kamarády a další. V poslední době se na internetu neobjevuji.
Dnes jsme měli zkoušku poplachu pro požár (ve škole) a zbytek vyučování byla krátká procházka - cca. 20 km. (Myslím, to ironicky) Užili jsme si spousty zábavy, prošli se pěkně, nafotili spousty fotografií a přes pár karambolů, jako milé poznámky spolužáků a bot, kalhot od bláta jsme to ve zdraví přežili.
S nejlepší kamarádkou jsme šly k nám domů, najedly se, trošku blbly a šly jsme na autobus, protože jsme jely k ní domu. Tam jsme se upravily a šly jsme ven. Potkaly jsme kamarádku, šly jsme na fotbalové hřiště a tam byli kluci .. Přijela jsem domů v cca. 18. a teď jsem doupravila poslední fotografie a k tomu společné věci.
Zítra za nejlepší kamarádkou pojedu znovu, tak doufám že si to užijeme jako dnes. Do konce týdne musím dočíst povinnou četbu, to zvládnu.
Užijte si podzimní prázdniny a já na konec přináším jen ochutnávku fotografie z dneška. (Fotily jsme třídu, ale i přírodu .. a nás samozřejmě)


5 komentářů:

Thank for your comment.