čtvrtek 27. října 2011

The best mood

"Facebook je jako Vietnamská tržnice, samé Sluší, sluší"

Ahoj, dnes se ozývám celkem brzy. S citátem (nahoře), který jsem měla ve statusu hodně zabodovala, celkem 6 "To se mi líbí". Nevím čím, to je - zřejmě změnou počasí a změnou celkově, ale začínám být moudřejší. A typy těchto statusů začínají ovládat můj profil, smutné je že vše co se píše, je pravda. 
Včera jsem nakonec nikam nejela, jelikož nebylo zrovna příznivé počasí. Trávila jsem čas u babičky a dědy a jejich nové televize v ložnici. :) 
Dnes ani nevím jakým zázrakem jsem vstávala, když můj tatínek obědval, v půl jedné. Není to nic hrozného, ale promeškala jsem půlku dne. Za chvíli přijede opravář na notebook, že půjde něco přidělávat do nového domečku, aby se tam mohla poté přenést jen WiFi a už by to fungovalo, myslím. Ale také mi půjde vyléčit vir, který mi naskakuje při spuštění Ovládacích panelů.
Přemýšlím o tom, že bych mohla psát i články na téma, .. pokud s tím souhlasíte napište názor (do komentářů) a můžete připsat i témata.

K tomuto článku přidávám i tipy na dobré filmy, které se k tomuto psímu počasí hodí. 
  • Někdo to rád blond 
  • Kamarád taky rád
  • Tvůj snoubenec - můj milenec
  • Step up 3
Při stahování si ještě budu číst knížku. Bohužel povinnou četbu, ale pro ty co je povinná četba netíží, tak tip na knížku je: Monster High
Nakonec obrázek s textem o Facebooku, upozorňuji je to anglicky, ale je to lehké, pro ty co angličtinu vůbec nezvládají postačí Google překladač.
Mějte se krásně,

1 komentář:

  1. Ahoj, dobře dobře, už zase lezu k tobě, ale moc mi chybíš :'( chtěla bych všechno napravit.. Jenomže to asi nejde, ale moc mi chybíš a bez tebe to není ono :(.. Prosím odepiš mi, nebo mi někde napiš :(..

    P.S. Ten citát sem na fb viděla, a rozesmálo mě to :D.
    A téma na články? Em, třeba co tam píšeš nebo co to je, nebo třeba,, něco nějaký recepty, popřípadě jak si něco vytvořit,nebo jak si udělat místo v pokoji, nebo jak si to tam dobře přestěhovat aby to vyhovovalo, nebo jaké doplňky si tam koupit, nebo dát.. Snad jsem ti pomohla, měj se ahoj..

    OdpovědětVymazat

Thank for your comment.