neděle 16. října 2011

Shopping in Prague

"Přátelství je hřejivý rozhovor za chladného zimního dne."
Pěkný podvečer, užívám si poslední den z víkendu. Včera (kdo sleduje můj blog, tak ví) jsem byla s rodiči na nákupech v Praze. Těšila jsem se na můj oblíbený obchod Lindex, na který jsem narazila v Brně - OC Olympie a tam měli skvělý výběr, bohužel v Praze takový nebyl. Z Lindexu jsem si pořídila spodní prádlo, nic jiného mě nenadchlo. V H&M jsem si koupila nové džíny, které jsem potřebovala, jsou to klasické džíny (nejsou to roury - slim). V H&M jsem pořídila krásné ponožky s růžemi v barvách hnědé, vanilkové, světlounce růžové, světle fialové a tmavější fialové - byl to set. V New Yorkeru jsem koupila růžový pásek (ke kalhotám a k botům) a starorůžový či béžový šátek takzvaně zmuchlaný s uzlovanými a zdobenými konci. (Na konci článku fotografie) Nemyslete si, že si rodiče nic nekoupili, ale to nechci zveřejňovat. Do pokojíčku jsem pořídila noční stolek (v bílé barvě) a na stolek fialovou (ozdobnou) lampičku + lampičku na pracovní stůl. (Pro čtení, psaní) Noční stolek a lampičky jsem si koupila a dostanu za ně (res. dostanou rodiče) peníze od babiček, dědečků ke svátku. 
Moc jsem si to užila, byli jsme i v KFC na obědě a na cestě domů jsme se stavili u dědy a tam jsme byli nějakou chvilku. Doma jsem si dala koupel, jelikož na večer nebylo moc teplo a dívala jsem se na Letopisy Narnie. 
Dnešek jsem strávila doma. Uklízela jsem v pokoji, učila jsem se do školy a pracovala na domácích úkolech.  K obědu jsme měli mimochodem domácí kuře na paprice s knedlíkem. Pěkně jsem si pochutnala. 
Stáhla jsem si PS cs3 a i v češtině (plnou verzi) a zatím se učím. Jenže to bych nebyla já, kdybych hned něco nepo - nastavila jsem nějaké stupně šedi, tak kdo by veděl jak je odstranit do komentářů, prosím! 
Zítra zřejmě nepřidám nic - po škole mě čeká velké učení Německého jazyka a Dějepisu (z obou předmětů píšeme test) + mám dva tréninky. 
Přidávám fotografii s šátkem, kterou jsem vyfotila (omlouvám se) na webcam. Jelikož se mi fotoaparát stále nabíjí. 
Užijte si poslední chvilky víkendu! 

  

5 komentářů:

  1. Pěkný šátek! A já mám taky PS c3 a taky se učím! Na mě je to složitý i v tý češtině :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já se taky učím v Ps:) ale já mám jinej, no pěknej šátek, a je vidět že ste toho hodně koupily, se těšíš do domečku nového viď?

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju;) ..tak až se ti foťák nabije tak sem hoď fotky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Do H&M se zrovna zítra chystám :)
    A moc pěkný šátek!

    OdpovědětVymazat

Thank for your comment.