čtvrtek 13. října 2011

Monster High, with monsters in one bench

Vítejte na mém blogu, který byl založen 13.10.2011 Jsem zkušený bloger na stránce blog.cz Na které jsem vystřídala několik blogů. Poslední z nich byl Just my soul Na blogspot.com jsem též měla jeden blog i když, ten mi moc dlouho nevydržel. Blog.cz se v hodně věcích začal měnit a nejsem s ním spokojená, nechtěla jsem končit přímo s blogováním, ale blogspot.com mi umožnil blogovat dál. Na tento blog budu přidávat (již podle názvu) vzpomínky z mého života (deník). Přidávat budu podle času a nebudu na tomto blogu závislá. To by bylo vše k úvodu.
Dnes mi přišla knížka s názvem "Monster High" už jsem přečetla celý Prolog a vidím to na pěkné počtení. Bohužel mi stojí v cestě "Báje a pověsti z Čech a Moravy", které jsou řazeny do povinné četby.
Zítra se možná nechám přezkoušet z Matematiky, to se ještě poradím s rodiči. Měli bychom se dozvědět známky z Přírodopisu a poslední dvě hodiny máme Výtvarnou výchovuopravdu se na ni všichni těšíme (ironicky).
Dnes jsme měli Německý jazyk a dostali jsme za D.Ú. napsat si slovíčka do slovníčku, které jsou napsané v pracovním sešitě. Na konci hodiny, ale pan učitel řekl "Vyberte pracovní sešity a můžete jít." Štve mě to, protože jsem to mohla mít dávno hotové, ale přijde mi to celkem směšné.
Udělala jsem si hodně těžký domácí úkol do Anglického jazyka a opsala si úterní zápis z Německého jazyka. Zbývá mi (až večer, když mě budou rodiče zkoušet) zopakovat si Přírodopis, který je lehký a Matematiku, která je také lehká. (Pouze když se jí naučíte)
Měl by se dnes změnit desing a nic jiného zatím neplánuji. Mějte se krásně. :)

4 komentáře:

  1. Ahoj, jsem ráda že jsi taky na blogspotu, kvůli tobě jsem vlastně tu♥.Je mi jedno jestly budeš řidávat 1 do týdne.Nebo jednou do měsíce, hlavně že jsi neskončila úplně!:) Na design se moc těším :). Tak se měj, a hodně štěstí s blogem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj jsem taky tu jako tvoje affs *Verr.Takže jsem ráda ,že si nepřestala úplně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky.Pozastavju!Více na mém blogu

    OdpovědětVymazat
  4. Poviná četba je fakt strašná. Mi musíme do necelého měcíce přečíst Staré řečké báje a povsti a ze včech udělat obsah.. Jinak jsem taky ráda že jsi neskoončila :)

    OdpovědětVymazat

Thank for your comment.