pátek 14. října 2011

Fixed!

"Láska je jen pro dva, ale vždy se najde někdo, kdo neumí počítat."
Originální pozdrav bych chtěla vymyslet, bohužel žádný není dokonalý. Přidala jsem nad článek citát, jelikož jsem na něj narazila a je opravdu krásný - bohužel pravdivý. První hodinu (což jsme měli Přírodopis) jsme podle očekávání dostali výsledky testů. Mám za jedna, můj výkon byl bezchybný. Jak jsem ve včerejším článku zmiňovala, chtěla jsem se nechat přezkoušet z Matematiky. Jenže - nebyla jsem jedinná, kdo chtěl být vyzkoušen. Logicky to pan učitel nemohl zvládnout, tak jsme si napsali lehký test (lehký pro ty co uměli). Mě opravil jako první a jelikož s mou nejlepší kamarádkou sedíme v první lavici, tak jsme viděly, že mám čistou práci - tedy za 1! Chtělo se mi v tom okamžiku jásat, vykřiknout na celou třídu, celou školu. Pro ostatní moc test dobře nedopadl, ale bylo více jedniček. Pan učitel na Německý jazyk přinesl o přestávce pracovní sešity a hodně se zlobil, jelikož známkoval cvičení, které jsme dělali sami a poté kontrolovali na tabuli. Jenže někdo si to nedoplnil a byly i pětky. Já mám za jedna, jelikož jsem si to samostatně udělala a když jsme si cvičení kontrolovali měla jsem to vše dobře. Můžete si myslet, že se chlubím, ale já to tak nemyslím. Jen jsem ráda a jsem na sebe pyšná, jelikož jsem byla úspěšná. 
Zítra jedeme do Prahy na nákupy, zřejmě si koupíme něco do nového domečku (do kterého se budeme brzy stěhovat - postavili jsme si ho sami), ale jedeme nakupovat i oblečení. Podle času a únavy možná napíšu článek. 
Chtěla bych se podívat na několik blogů (případně přečíst a okomentovat jejich články) a mohla bych si dělat nějaká cvičení a slovíčka co máme zadaná do Německého jazyka. 
Jak se vám mimochodem líbí nový desing? Já jsem osobně spokojená, jelikož je příjemný a v podzimním motivu.
 A nakonec obrázek, který mě zaujal a zbývá mi popřát Hezký zbytek dne! :)

  

6 komentářů:

  1. Krásný citátek.. Jojo design se mi moc líbí, je podzimní asi si taky udělám podzimní. Ještě, ten obrázek je pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásný a podzimní dess ;) A závidím ti tolik jedniček..

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný design, taky závidím známky ;) Šprté! (můj) ;D.Fotka je nádherná. Tak si to v praze užij!:)

    OdpovědětVymazat
  4. design se ti povedl;) a ty jedničky ti závidím! hodily by se mi:)

    OdpovědětVymazat

Thank for your comment.